Hallo daar - Reisverslag uit Playa Grande, Honduras van Carine Elferink - WaarBenJij.nu Hallo daar - Reisverslag uit Playa Grande, Honduras van Carine Elferink - WaarBenJij.nu

Hallo daar

Blijf op de hoogte en volg Carine

02 Maart 2017 | Honduras, Playa Grande

Hallo daar,
Hier ben ik dan in het zonnige Curacao!
Enkele dagen zijn nu voorbij en ondertussen heb ik mijn draai gevonden in het huis. Wat overigens een prima huis is op de mieren na.. maar daar moet je mee om kunnen gaan.
Het is hier prachtig. Je spot allerlei onbekende dieren en geniet van het weer en niet te vergeten de stranden. Die zijn hier prachtig. Scheelt dat je uit Nederland komt want na de eerste dag op het strand mag je jawel... je raad het al. Jezelf insmeren met after sun omdat je verbrand bent. Heerlijk!
De stranden zijn erg mooi elke keer lijkt het net of je In een sprookje leeft. Dus mocht je dat ooit nog willen meemaken. Dan weet je waar je heen moet.
Voor de rest gaat het prima met mij en ik zeg tot de volgende keer!

  • 08 Maart 2017 - 16:03

    Leonie:

    Lekker hoor Carine, foto's zien er goed uit!!
    Kom maar door met de verhalen en veel plezier!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Honduras, Playa Grande

Carine

Actief sinds 26 Jan. 2017
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 6589

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 04 Augustus 2017

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: