Nog een fijn Pasen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Carine Elferink - WaarBenJij.nu Nog een fijn Pasen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Carine Elferink - WaarBenJij.nu

Nog een fijn Pasen

Blijf op de hoogte en volg Carine

20 April 2017 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
ik weet het. Het is een hele tijd geleden. Zie het als een positiefs iets, dan vermaak ik me nog steeds. Alhoewel ik merk dat deze reisverslagen schrijven me ook niet in de schoot is geworpen, maar goed! Voor nu wil ik jullie als eerste allemaal nog even een fijn Pasen wensen. In de hoop dat je net zo'n gezellig en vooral gemoedelijk Pasen hebt gehad als mij. De eerste paasdag ben ik naar de kerk geweest. Thessa en ik waren altijd als eens benieuwd hoe de kerkdiensten hier op Curaçao zouden zijn. Nou, het was mooi om te zien en om een keer mee te maken. Maar we waren wel direct genezen van deze kerk.
Maandagochtend hebben we een paasontbijt gedaan bij Bijblauw. Het was erg lekker en je zult wel denken kan dat ook op Curaçao. Ja ook hier vieren ze Pasen en ook hier weten ze wat een paasontbijt is. Aangezien je hier zit is het geen Pasen met de familie maar een paasontbijt met de vriendinnen hier. Wat ontzettend geslaagd was.
Pasen, dat betekende dat ik vier dagen vrij was. Nee, wacht alsof ik vier dagen vakantie had. Zo zeg ik het beter. Op je vrije dag naar Sambil winkelen. Elke avond stappen bij het strand en vervolgens de volgende uitkateren op het strand. Dat is niet verkeerd zullen veel mensen zeggen. Je hoort mij ook niet klagen. We zouden eerst voor vier dagen naar Bonaire vliegen. Helaas dachten wij dat we wel op het laatste moment nog even goedkope tickets op de kop konden tikken. Maar zo werkt het hier niet met Pasen. Iedereen is vrij en iedereen wil er even tussenuit dus van het eiland af. Met andere woorden wij zaten op curaçao wat overigens zoals je hierboven leest ook totaal niet verkeerd was.
Ondertussen ken je hier al wat mensen en het leuke is al die mensen die krijgen weer vrienden, familie en bekenden op visite waardoor je weer nieuwe mensen leert kennen. Wat weer voor meer gezelligheid zorgt.
De komende weken hebben we elke week een dag vrij, dus kan ik mooi genieten van de extra dingen of een ander strand. Aanstaande zaterdag start ik met mijn duikbrevet. Best spannend. We starten eerst in het zwembad waarna we het open water in gaan (Zaterdag nog niet hoor) in de loop van de cursus.
Over een kleine twee weken komt Bjorn eindelijk langs. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt. Dan kan hij zien waar ik zit. ZIN IN!!

Dit was het voor vandaag! Laat nog eens wat van je horen en hopelijk tot snel!

Liefs.....

  • 21 April 2017 - 18:37

    Sonja:

    Hoi Carine,

    Wat leuk om weer een reisverslagje van jou te lezen. Het lijkt me heerlijk daar, behoorlijk relaxed geloof ik..... :) Je zult al wel lekker bruin zijn?! Veel plezier nog en geniet van je vrije dagen!

    Groeten van ons allen,
    Sonja

  • 22 April 2017 - 19:35

    Carine Elferink:

    Hoi Sonja,
    Je zult me straks niet weer herkennen als je ziet hoe bruin ik ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Carine

Actief sinds 26 Jan. 2017
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 6580

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 04 Augustus 2017

Mijn reis naar Curacao

Landen bezocht: